• Γιατί δεν πουλάει το eshop μου

Γιατί δεν πουλάει το eshop μου; 9 συχνοί λόγοι & λύσεις

Γιατί δεν πουλάει το eshop μου;

Το να δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν σημαίνει αυτόματα και πωλήσεις. Πολλοί επιχειρηματίες επενδύουν χρόνο και χρήμα σε ένα eshop, αλλά βλέπουν τις παραγγελίες να παραμένουν ελάχιστες. Αν αναρωτιέσαι «Γιατί δεν πουλάει το eshop μου;», δες παρακάτω τους πιο συχνούς λόγους και τι μπορείς να κάνεις για να το αλλάξεις.

1. Γιατί δεν πουλάει το eshop μου: Δεν έχει γίνει σωστό SEO

Αν το eshop σου δεν εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google, είναι σαν να μην υπάρχει. Το SEO (βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης) είναι βασικό για να σε βρίσκουν οι πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει σωστούς τίτλους, περιγραφές προϊόντων με λέξεις-κλειδιά, γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης, mobile-friendly σχεδίαση και σωστή δομή του site.

2. Φτωχό ή ανύπαρκτο περιεχόμενο

Η περιγραφή του προϊόντος είναι το «πουλάκι» του καταστήματος. Αν είναι πρόχειρη, σύντομη ή καθόλου μοναδική, δεν θα πείσει κανέναν να αγοράσει. Επίσης, οι ποιοτικές φωτογραφίες, τα reviews από πελάτες και τα videos χρήσης ενισχύουν την εμπιστοσύνη.

3. Δεν υπάρχουν προσφορές, εκπτώσεις ή κουπόνια

Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Ο πελάτης ψάχνει πάντα την καλύτερη τιμή ή μια επιπλέον προσφορά. Τα κουπόνια, οι εκπτώσεις περιορισμένου χρόνου, τα δώρα με την παραγγελία και τα πακέτα προσφορών μπορούν να αυξήσουν κατακόρυφα τις πωλήσεις.

4. Περιορισμένες επιλογές πληρωμής

Αν το eshop σου δέχεται μόνο κάρτες, αποκλείεις ένα μεγάλο μέρος του κοινού που προτιμά αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση, PayPal ή άτοκες δόσεις. Δώσε στους πελάτες σου την ελευθερία να πληρώσουν όπως τους βολεύει.

5. Λίγοι ή ακριβοί τρόποι αποστολής

Οι υψηλές χρεώσεις αποστολής ή η έλλειψη επιλογών (π.χ. παράδοση στο σπίτι, παραλαβή από κατάστημα, locker) αποθαρρύνουν τις αγορές. Επίσης, οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις ρίχνουν την αξιοπιστία σου.

6. Δεν υπάρχει στρατηγική marketing

Το eshop σου χρειάζεται προβολή. Αν δεν επενδύεις σε διαφήμιση (Google Ads, Facebook/Instagram, email marketing), αν δεν δημοσιεύεις συχνά στα social media ή αν δεν έχεις καν newsletter, δεν θα προσελκύσεις νέο κοινό.

7. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη

Ένα κακό design, η απουσία στοιχείων επικοινωνίας, το μπέρδεμα στο checkout ή η έλλειψη πολιτικής επιστροφών κάνουν τον επισκέπτη να διστάζει. Ένα επαγγελματικό eshop πρέπει να δείχνει και να είναι αξιόπιστο.

8. Δεν έχεις αναλύσει το κοινό σου

Ποιοι είναι οι πελάτες σου; Τι ανάγκες έχουν; Ποια προϊόντα αναζητούν; Αν δεν έχεις κάνει έρευνα αγοράς ή δεν παρακολουθείς τα στατιστικά σου (Google Analytics, heatmaps κ.ά.), δεν ξέρεις τι να βελτιώσεις.

9. Έλλειψη εξυπηρέτησης και after-sales

Η άμεση εξυπηρέτηση (chat, τηλέφωνο, email) και η φροντίδα μετά την πώληση (παρακολούθηση παραγγελίας, ευχαριστήριο email, follow-up για review) κάνουν τη διαφορά. Ένας ικανοποιημένος πελάτης θα επιστρέψει – και θα σε συστήσει.

Συμπέρασμα

Ένα επιτυχημένο eshop χρειάζεται στρατηγική, συνέπεια και βελτίωση σε πολλά επίπεδα. Αν παρατηρείς χαμηλές πωλήσεις, ξεκίνα με αυτοκριτική: πού υστερείς; Και κυρίως, ζήτησε τη γνώμη ενός ειδικού. Με σωστή καθοδήγηση, μπορείς να μετατρέψεις ένα «σταματημένο» κατάστημα σε κερδοφόρο εργαλείο.

By |2025-09-30T20:17:56+00:00June 28th, 2025|Προώθηση ιστοσελίδων|0 Comments

About the Author:

toggle icon